maandag 2 september 2013

Start in pak

Mijn eerste post in het Nederlands! Ik ben erg benieuwd of het iets word, ik ben namelijk zelf niet echt blij dat ik in het Nederlands moet schrijven, maar ik weet gewoon dat mijn Engels te slecht is, op dit moment, om daarin te schrijven. Een nieuwe start voor mijn blog en een nieuwe start voor mij, ik moet nog een keer het laatste jaar van de havo doen en ik heb besloten om me ook daadwerkelijk te richten op school. Natuurlijk ga ik daarnaast ook gewoon nog blijven posten, dat heb ik beloofd!

Vandaag was mijn eerste schooldag, of nou ja schooldag, het was zo'n welkomstpraatje en mijn rooster ophalen. Niet boeiend dus, gelukkig was dat binnen een uur over en had ik daardoor tijd om een outfit foto te maken!





blouse - Laura Ashley, colbert - H&M, spijkerbroek - TRF, hakken - Primark


Dit zijn allemaal spontane foto's, ik heb geen enkele keer geposeerd. Floor, mijn fotografe is iemand die het fijn vindt als je net doet alsof ze er niet is. Dit was tijdens het koffie drinken voor de shoot, maar ik vond de foto's zo leuk dat we geen shoot meer hebben gehouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten