zondag 29 september 2013

Little bit sick

Ik ben de afgelopen tijd een 'klein' beetje ziek geweest. Laten we zeggen dat ik nog steeds niet volledig gezond ben. Het was gewoon een verkoudheid, maar ik heb het zelf iets erger gemaakt door niet uit te zieken en net te doen alsof ik niet ziek was. Wat ervoor zorgde dat ik als ik thuis kwam nergens meer zin in had en alleen maar op bed kon liggen.

Ik ga nu proberen het goed te maken en deze week weer een outfit post maken.
Alleen niet vandaag....
Vandaag ga ik jullie kennis laten maken met een, naar mijn mening, super leuk muziek duo.

Dit zijn Alex en Sierra, ze doen nu mee aan de x-factor USA. Normaal ben ik niet van zulke shows, af en toe komt er alleen wel echt een super talent langs, nu waren het er twee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten