zaterdag 7 september 2013

Vans maar Kenzo

Ik ben eigenlijk niet echt een fan van Vans (toegegeven, ik vind dat een hele grappige zin). Het is zo dat mijn voeten te breed zijn voor de schoenen en dan zou ik een mannenmaat aan moeten, waar ik op zich niks tegen heb, maar die zit dan niet helemaal goed als het gaat om de lengte. Kortom Vans zijn te veel gedoe voor mij.

Kenzo is een merk dat ik echt geweldig vind, de gekke prints, de jeugdige sfeer. Ik kan niet goed zeggen waarom ik het zo leuk vind, maar het is één van mijn lievelingsmerken. Zoals natuurlijk altijd als je een merk leuk vind, is het haast onbetaalbaar voor een student. Daarom bleef het tot voor kort alleen maar bij kwijlend naar de webshop kijken.

Daar komt binnenkort hopelijk verandering in! Vans en Kenzo hebben namelijk voor een vijfde en laatste keer de koppen bij elkaar gestoken en een collectie gecreëerd. Ik was voorafgaande collecties al ondersteboven van hoe de collectie eruit zag, maar de laatste collectie is wat mij betreft echt het beste. Ik vind vooral de hoge vans echt super gaaf.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten