zaterdag 19 oktober 2013

My Little Pony

Ik ben woensdag naar de kapper geweest, ik raak namelijk heel snel verveeld als het gaat om kapsels. Het jammere is dat mensen het me niet laten verven omdat ze mijn haarkleur zo mooi vinden, ik vind het ook echt schitterend hoor, ik ben er heel erg blij mee, maar daardoor ben ik toch iets beperkter in verandering aanbrengen in mijn haar.

De twijfel voor mijn haar verandering lag bij of een pony nemen of een sidecut nemen, dat is (voor de mensen die het niet weten) één kant van je hoofd millimeteren. Een vriend van mij kwam met de slimme opmerking," Dan krijg je het toch koud? Want haar houdt je in de winter juist warm." daar had hij groot gelijk in dus vandaar dat ik voor.... DE PONY ben gegaan.

Voor:

 Na:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten