zaterdag 12 oktober 2013

Grey and White

Door deze post, White & Grey, ben ik een beetje voor de kleuren combi gevallen. Wit en grijs, alle twee geen kleur, toch een geweldige kleuren combinatie.

Ik hou eigenlijk niet zo van grijs of wit, puur omdat ik het zo saai vind, heel af en toe waag ik mezelf aan een wit kledingstuk om te combineren met felle kleuren. Grijs daar in tegen zal je eigenlijk nooit in mijn kast zien, ik vind grijs saai en niet opvallend genoeg, dit is duidelijk mijn eigen mening en ook echt niet aanvallend bedoeld naar andere. De titel van de outfitpost van Sara, sprak me daarom eigenlijk ook niet echt aan, wit en grijs samen? Dat leek mij eigenlijk een garantie voor een saaie outfit, of op zijn minst een outfit die mij niet zou aanstaan. Anders is gebleken.

De kleuren versterken elkaar eerder, door je outfit zo simpel te houden door twee basistonen te gebruiken lijkt alles in evenwicht, niks is overheersend. Ik denk dat ik toch mezelf in grijs en wit ga hullen, want stiekem ben ik erg benieuwd of ik het ook zo mooi kan als Sara.

Mijn inspiratie plaatjes voor een wit en grijs outfit:




 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten