donderdag 17 oktober 2013

Street Style

In de IJ-hallen lopen echt hele leuke mensen! Ik heb er helaas maar twee op de foto gezet omdat ik eigenlijk te druk bezig was met mijn vriendin bijbenen en zelf ook nog rondkijken naar schatten. Natuurlijk ga ik die twee mensen wel met jullie delen!

De eerste persoon die ik met jullie ga delen is een super gezellige verkoopster, die trouwens echt heel veel leuke dingen te koop had! Jammer dat de schoenen niet in mijn maat waren anders had ik alles waarschijnlijk opgekocht. Mijn telefoon heeft alleen kuren en dus haar naam niet opgeslagen, vandaar dat ik haar maar de leuke verkoopster ga noemen, verkoopster als je dit leest, sorry dat ik je naam ben vergeten, ik vond je heel gezellig en als je nog een keer kleding/schoenen weg wil doen, neem alsjeblieft contact op!


De tweede persoon is een meisje/jongedame/vrouw die ik al een paar keer voorbij liep en waarvan ik iedere keer weer dacht, goh zij ziet er leuk uit. Bij de derde keer voorbij haar lopen kon ik het niet laten om de stoute schoenen aan te trekken en haar te vragen of ze op de foto wilde voor mijn blog. Ze was heel enthousiast en ging er gelijk voor staan wat het voor mij alleen maar makkelijker maakte om haar goed op de foto te zetten. Helaas waren er ook genoeg andere mensen die het me tien keer moeilijker maakte door voor de camera te gaan lopen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten